سبد خرید 0

وبلاگ

حل مسئله و تصمیم‌گیری گلرنگ

برگزاری اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله برای مدیران ارشد هلدینگ دارویی گلرنگ

کارگاه اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله و تصمیم‌گیری تینکآ، هفتم و هشتم دی ماه با تدریس دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس هیئت مدیره گروه پژوهشی راچونه، برای مدیران ارشد هلدینگ دارویی گلرنگ در دو روز در هتل شایان جزیره کیش برگزار شد.

در اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله و تصمیم‌گیری چه گذشت؟

در این دوره دو روزه، 12 نفر از مدیران ارشد هلدینگ دارویی گلرنگ، شامل مدیران عامل و معاونان هلدینگ حضور داشتند و دکتر محمد ابویی اردکان، دکتر وحید محمدی و روزبه امیری نیز از گروه راچونه اسپرینت گیمیفای‌شده را برگزار کردند.

شیوه برگزاری کارگاه اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله و تصمیم‌گیری تینکآ با تمرکز بر تفکر خلاق به این صورت است که شرکت‌کنندگان وارد جهانی موازی به نام شهر بی‌زمان و مکان آکنیت، شهر بزرگ متفکران تینکآ می‌شوند تا به صورت گروهی به حل مسئله مطرح شده در قالب یک پروژه چابک سازمانی بپردازند.

در این کارگاه، پروژه چابک مدنظر، مسئله‌ای سازمانی در هلدینگ دارویی گلرنگ بود که طی اسپرینت گیمیفای‌شده دو روزه در قالب حل مسئله خلاق مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و به اجرا رسید.

در این مسیر رقابتی بهترین ایده‌ها برای حل مسئله مطرح شده از طرف شرکت‌کنندگان خلق و ارائه می‌شود. فراگیران با تکنیک‌های تفکر خلاق، تحلیلی و طراحی آشنا می‌شوند و روش کاربست عملی آن در حل مسئله را خواهند آموخت.

کارگاه اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله و تصمیم‌گیری برای مدیران هلدینگ گلرنگ به صورت تعاملی برگزار شد و شرکت‌کنندگان که به صورت گروهی دسته‌بندی شده بودند اقدام به تکمیل کاربرگ‌های حل مسئله خود کردند.

کاربرگ‌هایی که در نهایت به دست آمد، شامل راه‌حل‌های بسط یافته بر اساس چالش‌هایی بود که توسط هلدینگ دارویی گلرنگ مطرح شده بود.

 

جایگاه سلامت سازمانی در راچونه

در این دوره آموزشی، از مدیران حاضر در جلسه و اعضای خانواده آن‌ها در قالب بسته سلامت سازمانی راچونه (اسپورتیکآ) تست سلامتی گرفته شد و وضعیت تندرستی آن‌ها طی مشاوره تندرستی مورد تحلیل قرار گرفت.

روزبه امیری، دانش‌آموخته مقطع دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه تهران، به عنوان مدیر پروژه توسعه سلامت سازمانی راچونه در این بخش کنار مدیران گلرنگ قرار گرفت و در پایان نیز گزارشی از وضعیت سلامتی شرکت‌کنندگاه تهیه و به آن‌ها ارائه داد.

گروه پژوهشی راچونه پیش از این، کارگاه اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله را برای سازمان‌های متعددی از جمله شرکت مپنا، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، بانک شهر و شرکت صنایع غذایی ماسترفوده برگزار کرده بود.

 

درباره دکتر محمد ابویی اردکان بیشتر بدانید

دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مدرس و رئیس هیئت مدیره گروه پژوهشی راچونه، در مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق دانشگاه شریف تحصیل کرد و مقطع کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت صنعتی دانشگاه تهران به پایان رساند. وی مدرک دکترای خود را نیز در رشته مدیریت سیستم‌ها از دانشگاه تهران اخذ کرد و هم اکنون دانشیار دانشکده مدیریت و از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران است.

دکتر محمد ابویی اردکان به عنوان قائم مقام دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و رئیس پژوهشکده مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران فعالیت داشته است.

معرفی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ در سال ۱۳۸۹ توسط گروه صنعتی گلرنگ تاسیس و به حوزه مهم و بنیادی صنعت دارو وارد شد.

در حال حاضر، شرکت‌های فاران شیمی، سلامت پخش هستی، آرین سلامت سینا، واریان فارمد، هستی آریا شیمی، ابیان دارو، ابیان فارمد، سروش مانا فارمد و هستی بهین فارمد از زیر مجموعه‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ هستند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

بازی بُرد

بازی بُرد

کتاب بازی بُرد یک راهنمای جامع برای توسعه استراتژی‌های موفقیت آمیز در تجارت و صنعت است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=13270