سبد خرید 0

وبلاگ

اسپرینت گیمیفای شده توسعه فردی

کارگاه «اسپرینت توسعه فردی» برگزار شد؛ دوره‌ای برای رشد شخصی و یافتن ایکیگای

کارگاه اسپرینت گیمیفای‌شده توسعه فردی

کارگاه «اسپرینت گیمیفای‌شده توسعه فردی» روز پنجشنبه 31 شهریور 1401 با تدریس و همراهی دکتر محمد ابویی اردکان، استاد استراتژی دانشگاه تهران، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر ابویی اردکان در این کارگاه با بهره‌گیری از آزمون شخصیت PMAI یا آزمون بيداری قهرمان درون به شرکت‌کنندگان کمک کرد سفری را به عنوان سفر قهرمان درون خود آغاز کنند تا به مهمترین مسئله‌ای که در زندگی‌شان مطرح است پاسخ دهند.

آزمون PMAI در مشاوره و روان‌درمانی با هدف شناخت کهن‌الگوهای درون، رشد شخصی و تشکیل تیم نیز به کار گرفته می‌شود.

ایکیگای در توسعه فردی

بخش دیگر کارگاه «اسپرینت گیمیفای‌شده توسعه فردی» به بررسی و تحلیل تکنیک ایکیگای در راستای حل مسئله برای توسعه فردی اختصاص داشت تا شرکت‌کنندگان بتوانند ایکیگای خود را بیابند یا بسازند.

ایکیگای یکی از تعالیم الهام‌بخشی است که از فرهنگ کشور ژاپن برخاسته و می‌تواند نگاه ما را به زندگی دگرگون کند. ضمن اینکه روش‌های حل مسئله در پنج مرحله در این کارگاه اجرا شد.

تکنیک ایکیگای

 

نگاهی به رزومه دکتر محمد ابویی اردکان

دکتر محمد ابویی اردکان در مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق دانشگاه شریف تحصیل کرد و مقطع کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت صنعتی دانشگاه تهران به پایان رساند. وی مدرک دکترای خود را نیز در رشته مدیریت سیستم‌ها از دانشگاه تهران اخذ کرد و هم اکنون دانشیار دانشکده مدیریت و از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران است.

دکتر محمد ابویی اردکان

مهمترین سوابق اجرایی دکتر محمد ابویی اردکان

وی به عنوان قائم مقام دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و رئیس پژوهشکده مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران فعالیت داشته است.

عضویت در هیئت مدیره شرکت داروپخش، هیئت مدیره شرکت ایران تایر (به نمایندگی شرکت سرمایه‎گذاری ملی ایران)، هیئت مدیره شرکت نفت پارس، هیئت مدیره شرکت مرجان کار (تحت پوشش سرمایه‎گذاری امید)، هیئت امنای منطقه دو پژوهشی، شورای سیاست‌گذاری علم و فناوری دانشگاه تهران، کارگروه تدوین برنامه کلان توسعه پژوهش و فناوری و تحقق دانشگاه‌های کارآفرین و شورای سیاست‌گذاری علم و فناوری دانشگاه تهران برخی دیگر از سمت‌های اجرایی دکتر محمد ابویی اردکان در سال‌های گذشته است.

دکتر محمد ابویی اردکان هم‌اکنون در سمت مشاور ارشد رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه تهران، مشاور رئيس دانشكده مدیریت دانشگاه تهران در حوزه سيستم و فرآيندها، عضو کمیته تحول ساختاري و بهبود فرايندهاي دانشكده مديريت دانشگاه تهران، رئیس مرکز آموزش‌های آزاد دانشکده گردشگری دانشگاه تهران، عضو کمیته كيفيت بخشي آموزش دانشكده مديريت دانشگاه تهران، عضو کمیته دستگاهی برگزاری کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره در مرکز تحقیقات سیاست علی کشور، عضو هیئت مدیره شرکت داروپخش، عضو کمیته راهبری آزمایشگاه‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، عضو کمیته راهبری طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار دبیرخانه شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر و مشاور استراتژی در سازمان بورس و  اوراق بهادار تهران نیز مشغول به فعالیت است.

دکتر محمد ابویی اردکان تجربه ارائه مشاوره به سازمان‌های مختلفی را نیز در کارنامه دارد. وی به عنوان مشاور معاون پژوهشی دانشگاه تهران در امور برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری، مشاور مدیرعامل شرکت فرابورس ایران، مشاور مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، مشاور هیئت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار و مشاور معاون پژوهشی دانشگاه تهران در امور برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری حضور داشته است.

مهمترین سوابق علمی دکتر محمد ابویی اردکان

در کارنامه علمی ایشان انتشار 12 کتاب، چاپ بیش از 100 مقاله فارسی و انگلیسی در مجلات داخلی و خارجی، ارائه بیش از 40 مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی، راهنمایی و مشاوره بیش از 120 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری تخصصی و اجرای بیش از 70 پروژه تحقیقاتی به چشم می‌خورد.

« مدیریت کتابخانه‌های آینده با تأکید بر سرمایه‌های انسانی»، «طراحی فرایند دوره‌های آموزشی کوتاه مدت»، «نظام کدگذاری و سوابق آن در ایران و جهان» و «كسب‌وكار الكترونيكی» و «مديريت نظام علوم، تحقيقات و فناوری: پرسش‌های اساسی» برخی از کتاب‌هایی هستند که به قلم دکتر ابویی اردکان منتشر شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

بازی بُرد

بازی بُرد

کتاب بازی بُرد یک راهنمای جامع برای توسعه استراتژی‌های موفقیت آمیز در تجارت و صنعت است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=12157