سبد خرید 0

وبلاگ

اسپرینت حل مسئله آب و نیروی ایران

کارگاه 2 روزه اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله برای مدیران شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران

کارگاه اسپرینت گیمیفای شده حل مسئله با تدریس دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، طی دو روز برای مدیران شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار شد.

این کارگاه که یکی از خدمات آموزشی گروه راچونه در قالب برنامه جامع یادگیری تفکر (تینکآ) است در دو روز به مدت 16 ساعت با هدف حل مسئله شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و آموزش تکنیک‌های مناسب برای رفع مسائل مطرح شده از طرف این سازمان طراحی شد.

ضمن اینکه در طی برگزاری این کارگاه، تکنیک‌های تفکر خلاق، تفکر تحلیلی و تفکر طراحی مورد استفاده قرار گرفتند.

 

در کارگاه اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله تینکآ چه گذشت؟

در گام نخست کارگاه اسپرینت گیمیفای شده حل مسئله تینکآ، به شناخت مسئله شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اختصاص داشت. در گام بعد فرایند درست حل مسئله و تصمیم‌گیری برای مسائل مطرح شده به اجرا رسید.

در گام پایانی نیز مدیران شرکت‌کننده در این کارگاه، توانستند راهکارهای متفاوتی برای حل مسئله سازمان خود ارائه دهند.

این مسیر رقابتی به گونه‌ای است که در پایان بهترین ایده‌ها برای حل مسئله مطرح‌شده از طرف سازمان خلق و ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه، وارد جهانی موازی به نام شهر بی‌زمان و مکان آکنیت، شهر بزرگ متفکران تینکآ می‌شوند.

علت ورود شرکت‌کنندگان به این شهر، انجام مأموریت حل مسئله خاص سازمان سفارش‌دهنده است که قصد دارد مسئله پیش آمده در شهر را حل کند.

در این مسیر ضمن اینکه ایده‌هایی برای حل مسئله مطرح شده از طرف سازمان خلق و ارائه می‌شود، شرکت‌کنندگان با تکنیک‌های تفکر خلاق، تفکر تحلیلی و تفکر طراحی آشنا می‌شوند و روش کاربست عملی آن را می‌آموزند.

اسپرینت حل مسئله آب و نیرو

 مدرسان اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله تینکآ

دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به عنوان استاد و فروغ داوری به عنوان دستیار در کارگاه دو روزه «اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله و تصمیم‌گیری» حضور داشتند. این کارگاه روزهای چهارشنبه 16 آذر و شنبه 19 آذرماه سال ۱۴۰۱ در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار شد.

اسپرینت حل مسئله آب و نیرو

درباره شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در سال 1368 تأسیس شد. رسالت اصلی این شرکت بالفعل کردن بخش قابل توجهی از پتانسیل‌های کشور در زمینه انرژی برق آبی و توسعه تأسیسات ذخیره و انتقال آب است.

 

دوره‌های آموزشی راچونه را بیشتر بشناسید

اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله تینکآ یکی از دوره‌های آموزشی است که گروه راچونه با حضور اساتید مجرب این حوزه برگزار می‌کند.

کارگاه‌های تخصصی ۶ تفکر تینکآ با هدف آموزش استفاده درست از آموخته‌های سطح دانشی توسط اساتید مجرب تینکآ از طریق روش داده‌کاوی مسائل سازمانی و تلاش برای گره‌گشایی از آن‌ها از طریق بکار بردن درست و به موقع تکنیک‌ها طراحی و به صورت کارگروهی در سازمان ها اجرا می‌شود.

دانلود بروشور تینکآ

در کارگاه‌های حضوری گروه راچونه که با عنوان تینکآ شناخته می‌شود، دوره‌های متنوعی از جمله کارگاه تفکر انتقادی، کارگاه تفکر تحلیلی، کارگاه تفکر سیستمی، کارگاه شش کلاه تفکر، کارگاه زالتمن و اسپرینت تفکر طراحی تینکآ برگزار می‌شود.

علاوه بر کارگاه‌های ذکر شده، کارگاه‌های متنوع دیگری مانند تصویرسازی از دورنمای سازمان و مسترکلاس استراتژی توسط گروه تینکآ در سازمان شما قابل اجرا هستند.

در طراحی کارگاه‌های تینکآ مسائل سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

خبر برگزاری اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله تینکا در بانک شهر

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=12825