سبد خرید 0

وبلاگ

بردگیم تفکر استراتژیک

بردگیم تفکر استراتژیک برای تعیین شهریار شهر آکنیت برگزار شد

بازی بردگیم تفکر استراتژیک با همکاری انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران و آزمایشگاه سیاستی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور 23 خرداد سال 1401 توسط گروه پژوهشی راچونه برگزار شد.

9 شرکت‌کننده حاضر در این بازی استراتژیک به عنوان متفکران استراتژیک شهر آکنیت در قالب سه تیم با هم به رقابت پرداختند تا شهریار شهر آکنیت مشخص شود.

شرکت‌کننده‌ها طی این بازی با چالش‌های مختلف مدیریت شهر و قوانین بازی مواجه شدند؛ چالش‌هایی که آن‌ها را با بحران‌ها و فرصت‌های تصمیم‌گیری استراتژیک روبرو کرد.

چرا استفاده از بردگیم تفکر استراتژیک مهم است؟

در بازی بردگیم تفکر استراتژیک اجرای تکنیک‌های تفکر استراتژیک به شرکت‌کنندگان نشان می‌دهد که چگونه تفکر استراتژیک می‌تواند باعث خلق تصمیم‌هایی بلندمدت و موفقیت‌آمیز شود و نقش سایر بازیگران و ذی‌نفعان در خلق استراتژی‌های برد – برد چیست.

شرکت‌کنندگان با اجرای مداوم تکنیک‌ها کاربرد حقیقی تکنیک‌ها و تأثیر آن در خلق یک تصمیم استراتژیک را آموزش می‌بینند.

از جمله مزایای این بازی، تقویت مهارت‌های تفکر استراتژیک، کار گروهی، مذاکره، مدیریت بحران و مدیریت زمان است.

 

مزایای استفاده از بازی در تقویت انواع تفکر

تینکآ برای تقویت تفکرهای شش‌گانه با استفاده از تئوری‌های بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) در آموزش سازمان‌ها، بازی‌هایی را طراحی کرده است که سبب ارتقای کیفیت برگزاری دوره‌های آموزش و بهسازی کارکنان مطابق با شیوه‌های جدید سازمان‌های موفق در دنیا می‌شود.

برای تقویت مهارت‌های تفکر در راستای حل مسئله سازمانی و تصمیم‌گیری مدیریتی، ما شما را به سفری در دنیایی متفاوت می‌بریم تا بتوانید در یک فضای جذاب و پویا مهارت‌های تصمیم‌گیری را با تمرکز بر مسائل سازمانی خودتان تقویت کنید.

این دوره فرصت آزمایش و تقویت مهارت‌های تفکر استراتژیک را برای مدیران و رهبران آینده فراهم می‌آورد و با استفاده از تکنیک‌ها و مفاهیم تفکر استراتژیک به تقویت تفکر استراتژیک آن‌ها کمک می‌کند.

 

برای آشنایی بیشتر با تینکآ، برنامه جامع یادگیری تفکر، اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

کتاب مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک

کتاب مدیریت استراتژیک اثر فرد آر. دیوید یکی از کتاب‌های پرفروش و محبوب در حوزه مدیریت استراتژیک است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=12435