سبد خرید 0

وبلاگ

اتاق فرار سازمانی

نجات مدیران مپنا پرتو از اتاق فرار تهران-آکنیت

چهار سانس اتاق فرار سازمانی تینکا در روزهای 21 و 28 دی ماه 1401 برای مدیران شرکت مپنا پرتو با حضور تیم اجرایی گروه پژوهشی راچونه برگزار شد.

ماجراجویی مدیران مپنا پرتو در اتاق فرار

شرکت‌کنندگان این بازی سازمانی که متفکرانی از شهر بی‌زمان و بی‌مکان «آکنیت» هستند، باید در دو مرحله، با به کارگیری انواع تفکر، معماهای موجود در شهر را حل کنند و در نهایت با سرنخ‌هایی که از دلایل انجام خرابکاری در شهر تهران می‌یابند خود را از اتاق خرابکاران نجات دهند.

این بازی سازمانی به افراد کمک می‌کند در قالب بازی و با گذراندن ساعاتی پر از چالش، با روش‌های حل مسئله سازمانی آشنا شوند و آن را به صورت عملی به اجرا درآورند.

ما نام این بازی سازمانی را اتاق فرار تهران – آکنیت گذاشته‌ایم؛ یک بازی پر از چالش و ابهام که معماری آن به صورت اختصاصی برای هر سازمان طراحی می‌شود و هر یک از شرکت‌کنندگان در این بازی سازمانی، به عنوان یکی از متفکران بزرگ تاریخ نقش‌آفرینی می‌کنند.

مدیران شرکت مپنا پرتو در این بازی که در مجموع در 4 سانس برگزار شد، با استفاده از تکنیک‌های مدیریتی و رمزگشایی از معماهای شهر توانستند کلید در خروج را بیابند و از اتاق تبهکاران فرار کنند.

 

اتاق فرار سازمانی

چرا اتاق فرار را انتخاب کنیم؟

هدف از این بازی سازمانی خلق و توسعه سازمان‌هایی متفکر و آموزش موثر مهارت‌های تفکر است. ضمن اینکه این مهارت‌ها به صورت عملی در حل مسئله به کار گرفته می‌شوند.

این محصول با شبیه‌سازی فضای حل‌مسئله در محیطی مهیج، ابزاری برای تیم‌سازی در سازمان‌های حرفه‌ای به حساب می‌آید.

ضمن اینکه در این بازی مهارت‌های تیمی و فردی شرکت‌کنندگان به چالش کشیده می‌شود.

در این بازی افرادی قادر به فرار از اتاق هستند که بتوانند معماهای پنهان را به کمک تکنیک‌های تفکرهای شش‌گانه تینکآ، شامل  تفکر تحلیلی، تفکر انتقادی، تفکر خلاقانه، تفکر سیستمی، تفکر طراحی و تفکر استراتژیک رمزگشایی کنند.

راهنمای یک بازی حرفه‌ای و تمام عیار در اتاق فرار

 

اتاق فرار سازمانی

 

چطور در اتاق فرار سازمانی گروه راچونه شرکت کنیم؟

اگر شما هم به فکر تقویت مهارت‌های تفکر در سازمانتان هستید و از دوره‌های آموزشی معمول خسته شده‌اید می‌توانید میزان خلاقیت و قدرت تفکر استراتژیک خود را در اتاق فرار محک بزنید. شاید شما بتوانید رکورد زمانی فرار از این اتاق را بشکنید. برای شرکت در اتاق فرار سازمانی تهران _ آکنیت به ما پیام بدهید یا از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنید:

اتاق فرار سازمانی تهران _ آکنیت

 

اتاق فرار سازمانی تینکآ که یکی از محصولات نوآورانه گروه پژوهشی راچونه به شمار می‌آید تاکنون برای نهادها و سازمان‌های متعددی از جمله شرکت‌های مختلف زیرمجموعه مپنا، مدرسه مشاوره ویرا و اعضای شبکه کانون‌های تفکر ایران (ایتان) اجرا کرده است.

 

درباره مپنا پرتو چه می‌دانیم؟

مپنا پرتو در سال 1379 با هدف تولید قطعات استراتژیك بخش داغ توربین‌های نیروگاهی تاسیس شد به نحوی كه علاوه بر دستیابی بر تكنولوژی فوق پیشرفته تولید این قطعات و ارتقای دانش توربین در سطح ملی، بتواند از وابستگی به شركت‌های غربی جهت تامین قطعات یدكی حساس و پر كاربرد در صنایع نیروگاهی بكاهد.

بر این اساس در گام نخست عقد قرارداد با شركت‌های پیشروی سازنده اصلی تجهیزات همچون زیمنس در دستور كار قرار گرفت.

در گام بعدی با اتكا به تجربه و تخصص كسب شده در این حوزه، مهندسی معكوس و ساخت قطعات داغ توربین سایر سازندگان همچون جنرال الكتریك، آلستوم و هیتاچی به یکی از مهمترین فعالیت‌های شركت پرتو تبدیل شد.

شركت پرتو در سال‌های تحریم هم توانست تا حد قابل قبولی با بومی‌سازی قطعات مورد نیاز با قیمت‌های به مراتب ارزان‌تر، محصولات را در اختیار مصرف‌كنندگان قرار دهد.

امروز شركت پرتو با توسعه دانش و توان مهندسی بومی و در اختیارگیری زنجیره كامل تولید قطعات داغ توربین‌های صنعتی و نیروگاهی مشتمل بر فرآیندهای ریخته‌گری دقیق، ماشینكاری و پوشش‌های محافظ، بخش قابل توجهی از نیاز داخل را تامین کرده است.

 

با اتاق فرار تینکآ بیشتر آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=13793