سبد خرید 0

وبلاگ

نمایشگاه کار

راچونه در نمایشگاه کار دانشگاه تهران؛ فرصتی برای تفکر و بازی!

گروه پژوهشی راچونه یکم تا سوم خرداد ماه 1402 با برنامه‌های متنوع در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور خواهد داشت؛ نمایشگاهی که با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های برتر کشور و با هدف تسهیل فرایند استخدام و جذب نیروی توانمند و مستعد برگزار می‌شود.

گروه پژوهشی راچونه، در نمایشگاه کار ضمن دریافت رزومه علاقه‌مندان به فعالیت در این گروه، بستری برای آشنایی بیشتر شما با فعالیت‌های خود را فراهم کرده است. ضمن اینکه در چند نوبت امکان حضور شرکت‌کنندگان در بردگیم تفکر استراتژیک فراهم شده است.

شما در طی این سه روز (دوشنبه اول خرداد تا چهارشنبه سوم خرداد) از ساعت 9 الی 18 می‌توانید از غرفه راچونه در نمایشگاه کار دانشگاه تهران بازدید کنید.

برای مشاهده نقشه، جانمایی غرفه‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های حاضر در نمایشگاه کار تهران و یافتن فرصت‌های شغلی روی لینک زیر کلیک کنید.

نقشه نمایشگاه و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

معرفی برخی از دوره‌های آموزشی راچونه

اسپرینت توسعه فردی

در کارگاه «اسپرینت گیمیفای توسعه فردی» شما سفری را به عنوان سفرِ قهرمان درون خود آغاز می‌کنید تا به مهمترین مسئله‌ای که اکنون در زندگی شما مطرح است و دغدغه ذهنی‌تان شده پاسخ دهید.

حتما با آرکتایپ‌ها یا کهن‌الگوهای یونگ آشنا هستید؛ کهن الگوها داستان‌ها، اسطوره‌ها یا آیین‌هایی هستند که در طول تاریخ، نسل به نسل از طریق قصه‌ها و داستان‌های مختلف روایت‌شده در محیط اجتماعی یا فرهنگ به ما رسیده است.

ما برای شناسایی کهن الگوی شخصیت قهرمان درون شما، از ایکیگای به عنوان یک راهنمای ساده استفاده می‌کنیم. ایکیگای یک فلسفه کهن در ژاپن است و به شما نشان می‌دهد سرچشمه دغدغه فکری و ذهنی شما در این مرحله از این زندگی چیست و پیرو آن شما برای پی‌ریزی مسیر رشد قهرمان درونتان چه برنامه‌ای را باید پی بیافکنید.

پس این که از طریق ایکیگای دغدغه اصلی یا سرچشمه مسئله اصلی شما در زندگیتان را مشخص کردیم، با طی یک مسیر حل مسئله به شما کمک خواهیم کرد تا آن مسئله را از ابعاد مختلف مورد شناسایی قرار بدهید، به عنوان فردی که خودتان را همراهی می‌کنید مربی قهرمان درونتان باشید و از او بخواهید که مسئله خودش را به زبان یک فرد نیازمند بلوغ و رشد بیان کند.

سپس با استفاده از تکنیک‌های خلاقیت آن مسئله را پرورش بدهید، پاسخ‌های جالبی برای آن بیابید و این راهکارهای خلاق را ارزیابی کنید تا در نهایت به راهکاری دست یابید که مورد توافق خودتان، قهرمان درونتان، دوستانتان و سایر افرادی است که قرار شده به شما کمک کنند.

ما این راهکار را بر روی یک بوم حل مسئله خلاق پیاده می‌کنیم؛ شما خواهید دید این راهکار به صورت یک نظام فکری عملی می‌تواند به گونه‌ای پیاده شود که استفاده از امکانات و منابعی که در دسترس شما است و فعالیت‌هایی که خودتان یا با همراهی دیگران انجام می‌دهید، منجر به این می‌شود که:

از کمک‌های افرادی که با آن‌ها همکار، دوست یا فامیل هستید استفاده کنید،

آدم‌های مناسبی را در اطرافتان پرورش بدهید که به شما بازخوردهای مناسب بدهند

و احساس کنید که راهکار شما در اختیار جامعه و دیگران قرار می‌گیرد و یک نفع یا فایده عمومی ایجاد می‌کند.

و در نهایت اینکه قهرمان درونتان می‌تواند ضمن دیدن منافع و هزینه‌های کوتاه مدت اقداماتتان چشم به سوی یک آینده امیدبخش از تحول و رشد بدوزد.

 

اسپرینت توسعه فردی نمایشگاه کار

 

 

اسپرینت گیمیفای شده حل مسئله

شرکت‌کنندگان در اسپرینت گیمیفای شده حل مسئله سازمانی وارد جهانی موازی به نام شهر بی‌زمان و مکان آکنیت، شهر بزرگ متفکران تینکآ می‌شوند.

علت ورود شرکت‌کنندگان به این شهر، انجام مأموریت حل مسئله خاص سازمان سفارش‌دهنده است که قصد دارد مسئله پیش آمده در شهر را حل کند.

در این مسیر رقابتی بهترین ایده‌ها برای حل مسئله مطرح شده از طرف سازمان خلق و ارائه می‌شود.

فراگیران با تکنیک‌های تفکر خلاق، تفکر تحلیلی و تفکر طراحی آشنا می‌شوند و روش کاربست عملی آن در حل مسئله را خواهند آموخت.

اسپرینت حل مسئله نمایشگاه کار

 

اسپرینت تفکر طراحی

اسپرینت تفکر طراحی تینکآ، شامل ۴۰ ساعت آموزش تلفیقی است و به گونه‌ای طراحی شده است که شرکت‌کنندگان ضمن کسب دانش و مهارت‌های پایه‌ای تفکر طراحی، با طی کردن مسیر 6 مرحله‌ای، به تمرین عملی طراحی یک سرویس/ محصول با استفاده از چرخه طراحی می‌پردازند.

اسپرینت تفکر طراحی نمایشگاه کار

 

برنامه‌های نمایشگاه کار دانشگاه تهران

نمایشگاه کار دانشگاه تهران امسال از سوی مرکز مدیریت مهارت آموزی و اشتغال معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران و با حضور سازمان‌های داخلی و بین‌المللی، دانشجویان و فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه‌های سراسر کشور در مصلی دانشگاه تهران در تاریخ ۱ تا ۳ خرداد ماه 1402 برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه کار اطلاعات کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان ثبت نام شده در قالب یک رزومه استاندارد از طریق سایت نمایشگاه ارسال شده و پس از بررسی و دسته‌بندی رزومه‌ها، سوابق و توانمندی‌های هریک از افراد به صورت کلی ارزیابی و با توجه به زمینه‌های شغلی و کار آموزی نمایشگاه کار، گزارش‌های آن در اختیار کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد.

 

همچنین مسابقه ایده برتر بر مبنای چالش‌های سازمان های شرکت کننده به عنوان پیش رویداد نمایشگاه در راستای کمک به کارفرمایان جهت شناسایی افراد توانمند و مستعد برگزار می‌گردد و کارفرمایان برتر نیز بر مبنای نظرات دانشجویان و فارغ‌­التحصیلان دانشگاهی معرفی می‌شوند.

 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف و ارائه خدمات مشاوره شغلی توسط یک تیم حرفه‌ای در روزهای برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای توان­ افزایی و ارتقای دانش و آگاهی دانشجویان و فارغ ­التحصیلان دانشگاه و مشارکت با آنها در جهت انتخاب فرصت­های شغلی مناسب می‌باشد.

 

انتخاب هوشمندانه بهترین فرصت‌های شغلی از یک سو و گزینش نیروهای متخصص و با استعداد از سوی دیگر، انمایشگاه کار را به تجربه‌ای منحصربه‌فرد در دانشگاه تهران برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل می‌کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

بازی بُرد

بازی بُرد

کتاب بازی بُرد یک راهنمای جامع برای توسعه استراتژی‌های موفقیت آمیز در تجارت و صنعت است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=16118