سبد خرید 0

وبلاگ

اسپورتیکآ نمایشگاه ایران پلاست

 حضور اسپورتیکآ در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

همکاری اسپورتیکآ و TSR در نمایشگاه ایران پلاست

متخصصان گروه اسپورتیکآ (برنامه جامع تندرستی و نیک‌زیستی گروه راچونه) با همکاری شرکت TSR در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست حضور یافتند.

اسکن وضعیت تندرستی حاضران در غرفه TSR (توسعه صنایع رضا) و ساختارسنجی اسکلتی جهت بررسی وضعیت اسکلتال نوجوانان و کودکان بخشی از فعالیت‌هایی بود که متخصصان اسپورتیکآ طی چهار روز در این نمایشگاه انجام دادند.

همکاری مشترک تیم اسپورتیکآ و شرکت TSR، در یکی از بخش‌های غرفه این شرکت با نام کافه HR صورت پذیرفت و در آن وضعیت تندرستی بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه به صورت رایگان بررسی شد.

اسپورتیکآ نمایشگاه ایران پلاست

درباره اسپورتیکآ

اسپورتیکآ یک برنامه جامع سلامت و نیک‌زیستی سازمانی است که با استفاده از آن قادر خواهید بود خدمات مشاوره تندرستی، برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای، تمرینات اصلاحی و توانبخشی را از متخصصان باسابقه علوم ورزشی دریافت کنید.

ویژگی متمایز اسپورتیکآ این است بر اساس شرایط ویژه هر سازمان و وضعیت تندرستی اعضای آن، به ارائه پیشنهادهای نیک‌زیستی و تندرستی می‌پردازد.

اسپورتیکآ

چرا اسپورتیکآ؟

اسپورتیکآ دریچه جدیدی از تندرستی را به روی شما باز می‌کند. متخصصان ما، با در نظر گرفتن شرایط محیطی هر سازمان، برنامه‌های متفاوتی را در حوزه تندرستی طراحی و ارائه می‌کنند.

اجرای این برنامه‌ها در نهایت منجر به ارتقای سطح مشارکت کارکنان، اصلاح ساختار و فرایندهای سازمانی، تغییر نقش نیک‌زیستی مدیران و همچنین ارتقای سطح رضایت و تعهد کارکنان می‌شود.

 

متخصصان اسپورتیکآ

روزبه امیری، مدیر برنامه اسپورتیکآ و دانش‌آموخته دوره دکتری علوم ورزشی دانشگاه تهران، محمدجواد مرادی، مدیر اجرایی اسپورتیکآ و دانشجوی دوره دکتری علوم ورزشی و محمدحسن خودکاران، مدیر آموزش اسپورتیکآ و دارای مدرک دکتری فیزیولوژی از دانشگاه تربیت‌بدنی و ورزش جوانان و توریسم مسکو روسیه اعضای اسپورتیکآ بودند که در نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست حضور داشتند.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه 1402، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.

اسپورتیکآ

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات اسپورتیکآ به صورت فردی و سازمانی با ما در تماس باشید.

09368030201

09122885926

02186093406

 

بیشتر بخوانید:

تندرستی سازمانی چیست و چرا باید به سلامت کارمندان اهمیت بدهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=16425