سبد خرید 0

وبلاگ

تینکآ در جمع مدیران ارشد بانک سینا

تینکآ در جمع مدیران ارشد بانک سینا

در اولین همایش تعالی توسعه مدیران ارشد بانک سینا، دکتر محمد ابویی اردکان چارچوب جامع آموزش تفکر تینکآ را معرفی نمودند. در این همایش که با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و سایر مدیران ارشد بانک سینا برگزار شد، مهارت‌های برتر نیروی انسانی با تقاضای رو به رشد در افق 2025 معرفی شد و اهمیت توجه به مهارت‌های تفکر برای مدیران مطرح شد.

به گفته دکتر ابویی اردکان، بر اساس «گزارش آینده کار» که در اکتبر سال 2020 توسط نشست جهانی اقتصاد منتشر شد، 15 مهارت اصلی نیروی کار آینده معرفی شده است که برنامه جامع تفکر تینکآ با محور قرار دادن شش مهارت مهم از این 15 مهارت، چارچوبی برای یادگیری تفکر برای توانمندسازی مدیران و کارکنان سازمان را معرفی نموده است. این مهارت‌ها عبارتند از: تفکر تحلیلی و خلاقیت؛ حل مسئله پیچیده؛ تفکر انتقادی و تحلیل؛ خلاقیت، ابتکار و نوآوری؛ استدلال، حل مسئله و ایده‌پردازی؛ و تحلیل و ارزیابی سیستم.

یادگیری فعال و استراتژی‌های یادگیری یکی دیگر از مهارت‌های آینده نیروی انسانی است که در گزارش نشست جهانی اقتصاد بر آن تأکید شده است. تینکآ به عنوان چارچوب جامع تفکر، شیوه‌های آموزشی جدید برای درگیر کردن کارکنان در یادگیری را مورد توجه ویژه قرار داده‌است. همچنین در چارچوب طراحی شده، به درونی‌سازی آموزش‌ها و وارد شدن تفکر مبتنی بر حل مسئله به فرهنگ سازمان پرداخته شده است.

برنامه جامع یادگیری تفکر تینکآ، با استفاده از رویکرد یادگیری حین عمل و روش‌های بازی‌وار‌سازی، آموزش‌های تخصصی تفکر در شش حوزه تفکر استراتژیک، تفکر طراحی، تفکر سیستمی، تفکر انتقادی، تفکر تحلیلی و تفکر خلاق طراحی کرده است. بسته‌های آموزشی تینکآ در قالب کارگاه، اتاق فرار، بازی و آموزش مجازی برای آموزش تفکر و حل مسئله ارائه می‌شود. خدمات نوین برنامه جامع تینکآ به صورت شخصی‌سازی شده متناسب با مدل شایستگی، ماهیت کار و مسائل سازمان‌ها و شرکت‌‍‌های متقاضی قابل طراحی و اجراست. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به بخش تینکآ در سایت راچونه مراجعه کنید.

 

دانلود «گزارش آینده کار» در اکتبر سال 2020

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

کتاب مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک

کتاب مدیریت استراتژیک اثر فرد آر. دیوید یکی از کتاب‌های پرفروش و محبوب در حوزه مدیریت استراتژیک است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=9253