سبد خرید 0

وبلاگ

دوره مشاوره مدیریت MBA

آغاز سفر یکساله شرکت‌کنندگان در دوره MBA‌ مشاوره مدیریت دانشگاه تهران

مراسم افتتاحیه اولین دوره MBA‌ یکساله مشاوره مدیریت روز پنجشنبه 17 آذرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. این دوره با همکاری دانشگاه تهران و گروه پژوهشی راچونه طراحی و اجرا می‌شود.

ساختار دوره MBA‌ شامل تیم علمی، کمیته علمی و تیم طراحی است.

دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس هیئت مدیره گروه پژوهشی راچونه به عنوان مدیر علمی دوره، دکتر عماد قائنی، دانش‌آموخته دکترای مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران، دکتر منصور شیرزاد، دانش‌آموخته دکترای مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی و نایب رئیس هیئت مدیره راچونه، دکتر محمدرضا رضایی، دانش‌آموخته دکترای مدیریت و مشاور رسمی ICC، دکتر ایوب محمدیان، دانش‌آموخته دکترای مدیریت سیستم دانشگاه تهران و دکتر محمد ولدخانی به عنوان اعضای کمیته علمی و زهرا واحد، مدیرعامل راچونه و دانش‌آموخته دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران به عنوان سرپرست گروه طراحی، به مدت یک سال، در کنار شرکت‌کنندگان خواهند بود.

این دوره یکساله توسط تیم علمی راچونه با هدف تربیت مشاوران مدیریت در 5 ماژول طراحی شده است و شرکت‌کنندگان از هدایت اساتید صاحب‌نظر و متخصصان در حوزه مشاوره مدیریت بهره خواهند برد. هدف از طراحی دروس این دوره، ارتقای شایستگی‌های مشاوره مدیریت شرکت‌کنندگان بر مبنای مدل شایستگی است که به طور خاص برای این دوره در نظر گرفته شده است.

نقشه راه دوره MBA

در سمینار افتتاحیه دوره MBA‌ مشاوره مدیریت چه گذشت؟

در روز نخست دوره MBA‌ یک‌ساله مشاوره مدیریت و همزمان با برگزاری سمینار افتتاحیه، دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مدیر علمی دوره، به ایراد سخنرایی پرداخت. وی از شایستگی‌های مورد نیاز مشاوره مدیریت سخن گفت و مروری بر برنامه اجرایی این دوره داشت.

mba مشاوره مدیریت

در بخش دوم، شرکت‌کنندگان در دوره MBA‌ یک‌ساله مشاوره مدیریت، طی یک کار تیمی، بُردهای معرفی خود را تکمیل کردند که در این مرحله فرصتی برای آشنایی بیشتر اعضای دوره با یکدیگر و همچنین اساتید فراهم شد.

در روز نخست سمینار، تمامی شرکت‌کنندگانی که قرار است با هم در مسیر یادگیری یکساله همراه باشند، در مدت زمان 3 دقیقه، داستان زندگی خود را که از قبل آماده کرده بوده بیان کردند.

در مرحله بعد، یک بازی تیمی به مدت یک ساعت برگزار شد که سپنتا سکوتی، کارشناس ارشد رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران، به عنوان مدرس و اجراکننده بازی، در کنار شرکت‌کنندگان حضور داشت.

بعد از این بازی، اعضای تیم علمی دوره MBA‌ مشاوره مدیریت، شامل دکتر محمد ابویی اردکان، دکتر منصور شیرزاد، دکتر رهنمافرد، دکتر محمد ولدخانی و زهرا واحد در یک پنل به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند. ضمن اینکه اعضای تیم علمی در این بخش، تجربیات خود را درباره یادگیری در دوره MBA و مسیری که پیش روی شرکت‌کنندگان قرار دارد ارائه کردند.

چگونه به یک مشاور حرفه‌ای مدیریت تبدیل شویم؟

دوره MBA‌ مشاوره مدیریت به مدت یک سال و طی 250 ساعت برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان در این مسیر یک‌ساله یادگیری، موضوعات علمی را با نوین‌ترین روش‌های آموزش مانند بازی‌های آموزشی و گیمیفیکیشن (Gamification)، اسپرینت (Sprint)، یادگیری در میدان، گروه‌های مطالعاتی، جلسات مربی‌گری، مطالعات موردی و غیره خواهند آموخت.

ارکان دوره مشاوره مدیریت mba
ارکان دوره مشاوره مدیریت mba

دوره MBA مشاوره مدیریت، مسیر یادگیری با هدایت اساتید صاحب نظر و متخصصان در حوزه مشاوره مدیریت است که در طول این مسیر، شرکت‌کنندگان شایستگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک مشاور حرفه‌ای مدیریت را با استفاده از روش‌های نوین آموزشی کسب می‌کنند و در پایان پس از دریافت گواهینامه معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، آماده سفر حرفه‌ای خود در دنیای مشاوره مدیریت می شوند. به منظور بالابردن اثربخشی دوره، دو مرحله ارزیابی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

 

دوره MBA‌ مشاوره مدیریت برای چه افرادی مناسب است؟

دوره مشاوره مدیریت MBA دانشگاه تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیران اجرایی و فعال در حوزه‌های مختلف و همچنین افراد علاقه‌مند به حوزه مشاوره و مدیریت MBA است.

به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر از دانشگاه تهران اهدا خواهد شد. همچنین این دوره شرایطی را برای شما فراهم خواهد کرد که در کنار آموزش به روش‌های نوین، بتوانید با اساتید و سایر مدیران، شبکه‌سازی مناسبی را برای خود ایجاد کنید.

مخاطبان دوره MBA‌ مشاوره مدیریت را می‌توان گروه‌های زیر دانست:

  • افراد فعال در حوزه مشاوره مدیریت و علاقه‌مند به توسعه فردی
  • مدیران و کارشناسان صنایع مختلف که علاقه‌مند به رشد و یادگیری و یا تغییر مسیر حرفه‌ای‌ خود هستند
  • دانش‌آموختگان آماده ورود به بازار کار
  • علاقه‌مندان به کار فری‌لنس در حوزه مشاوره مدیریت
  • افراد علاقه‌مند به استفاده از رویکرد حل مسئله در حل مسائل زندگی کاری و شخصی
  • مدیران عامل و مدیران ارشد صنایع مختلف

مزیت‌های دوره MBA‌ مشاوره مدیریت

شرکت در دوره MBA مشاوره مدیریت به معنی پیوستن به شبکه بزرگ مشاوران مدیریت است که یادگیری مادام‌العمر و حمایت شدن در مسیر آینده شغلی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این دوره آموزشی، شما تبدیل به یک Problem Solver می‌شوید و این ویژگی به شما کمک می‌کند مسائل و چالش‌های زندگی کاری و شخصی خود را بهتر مدیریت کنید و فرد اثربخش‌تری در جامعه و خانواده خود باشید.

  • استفاده از روش‌های نوین آموزش مانند گیمیفیکیشن، اسپرینت، یادگیری در میدان، مطالعات موردی و … و کمک به ایجاد یادگیری عمیق
  • دریافت مشاوره های شخصی برای تکمیل مسیر حرفه‌ای آینده خود
  • برگزاری به شیوه آنلاین، مجازی و حضوری
  • شبکه‌سازی و ایجاد هم افزایی بین دانش‌پذیران
  • عضویت در باشگاه مشاوران مدیریت
  • ارائه گواهینامه معتبر و رسمی دانشگاه تهران
  • تدوین و طراحی سرفصل‌ها به صورت حرفه‌ای، کاربردی و مهارت محور و بر مبنای استانداردهای بین‌المللی
  • بکارگیری اساتید داخلی و خارجی حرفه‌ای در مشاوره مدیریت (دانش و تجربه)
  • ارائه دانش و تجربه به صورت همزمان

 

شرایط ثبت‌نام در دوره MBA‌ مشاوره مدیریت

شرکت‌کنندگان در دوره MBA‌ مشاوره مدیریت باید دارای شرایط زیر باشند:

دارا بودن مدرک کارشناسی و 3 سال سابقه کار (منوط به ارائه سوابق بیمه رسمی)

یا

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و حداقل یک سال سابقه کار (منوط به ارائه سوابق بیمه رسمی)

و قبولی در آزمون و مصاحبه ورودی

 

مدرسه مشاوره «ویرا»

دوره MBA‌ یک‌ساله مشاوره مدیریت، اولین محصول از مدرسه مشاوره «ویرا» است. مدرسه مشاوره «ویرا» با همکاری گروه پژوهشی «راچونه» و شرکت «شاخص» با هدف پرورش مشاوران مدیریت و تقویت مهارت‌های آن‌ها تأسیس شده است.

 

نگاهی به سخنرانی اساتید دوره

در ماه‌های گذشته نیز سمینار آشنایی با دوره MBA مشاوره مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد که طی آن دکتر محمد ابویی اردکان، دکتر منصور شیرزاد، دکتر ایوب محمدیان، دکتر عماد قائنی و دکتر محمدرضا رضایی به ایراد سخنرانی پرداختند و توضیحات کاملی درباره این دوره بیان کردند.

آنچه در ادامه می‌بینید بخشی از ویدیوهای سخنرانی اساتید این دوره است:

 

سایر ویدیوهای مربوط به سمینار آشنایی با دوره MBA‌ مشاوره مدیریت را از صفحه آپارات راچونه مشاهده فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
بازی بُرد

بازی بُرد

کتاب بازی بُرد یک راهنمای جامع برای توسعه استراتژی‌های موفقیت آمیز در تجارت و صنعت است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=12890