سبد خرید 0

وبلاگ

کارگاه اسپرینت حل مسئله و کارگاه عارضه یابی مسائل سازمانی در شرکت صنایع غذایی ماسترفوده

برگزاری کارگاه اسپرینت حل مسئله و کارگاه عارضه‌یابی مسائل سازمانی در شرکت صنایع غذایی ماسترفوده

دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، تیرماه سال 1400 میزبان مدیران ارشد شرکت صنایع غذایی ماسترفوده در کارگاه دو روزه تینکآ بود. مدیران ارشد ماسترفوده، در کارگاه  اسپرینت حل مسئله تینکآ با چرخه حل مسئله و تکنیک‌های آن آشنا شده و در کارگاه عارضه یابی مسائل شرکت، ضمن بررسی مسائل موجود و ریشه‌های آن‌ها، با استفاده از مدل ادکار به بررسی عوامل انسانی مربوط به تغییر در سازمان پرداختند.

شرکت صنایع غذایی ماسترفوده با هدف حضور قدرتمند در بازار صنایع غذایی تحت مالکیت گروه صنعتی گلرنگ در سال 1393 آغاز به کار کرده است. این مجموعه به پشتوانه نیروهای جوان و متخصص خود، دارای سایت‌های متعدد تولیدی می باشد و تاکنون محصولات متنوعی از خانواده شیرینی، شکلات و پودریجات نظیر آدامس، پودرهای نوشیدنی گرم، ، پاستیل و کیک را  با برندهای بایودنت، اکشن، رنکس، نیچردنت، دکتر بن، بینگو و بینگو پلاس را تولید و روانه بازار کرده است و هم اکنون به عنوان یکی از شرکت های خوشنام صنعت غذا شناخته می‌‏‌شود.

تینکآ، برنامه جامع یادگیری تفکر برای سازمان‌ها است که همراستا با مدل شایستگی سازمان‌ها و با توجه به نیازهای اساسی مدیران سطوح مختلف، به آموزش انواع مختلف تفکر، مهارت حل مسئله و تصمیم‌گیری می‌پردازد. خدمات نوین برنامه جامع تینکآ به صورت شخصی‌سازی شده متناسب با ماهیت کار و مسائل سازمان‌ها و شرکت‌‍‌های متقاضی قابل طراحی و اجراست. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به بخش تینکآ در سایت راچونه مراجعه کنید.

گالری تصاویر














دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=9181