سبد خرید 0

وبلاگ

رویداد «نوآورشو» برگزیدگان نهایی خود را شناخت

اختتامیه دومین دوره رویداد «نوآورشو» با معرفی هشت گروه برگزیده به پایان رسید.

این مراسم روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن همایش الغدیر واقع در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

در مرحله نهایی این رویداد هشت تیم برای کسب عناوین برتر با هم به رقابت پرداختند. شرکت راچونه در این رویداد به عنوان یکی از حامیان حضور داشت.

در روز اختتامیه این رویداد، هشت تیم شرکت‌کننده به ارائه ایده‌های خود به صورت یک فرآیند پیچ دک در مدت زمان ۱۰ دقیقه پرداختند و به سوالات داوران پاسخ دادند.

داوران این رویداد شامل اعضای کمیته نوآوری دانشکده مدیریت (آقایان دکتر آیدین سلام‌زاده، دکتر نیما گروسی مختارزاده، دکتر جلیل حیدری)، آقای دکتر ذوالفقارزاده، مسئول دفتر نوآوری حکمرانی (به عنوان داور  افتخاری) و آقای دکتر عباس نرگسیان، معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی به عنوان نماینده هیئت رییسه دانشکده بودند.

در پایان و براساس آرای کمیته داوران، گروه‌های برگزیده این رویداد به شرح زیر اعلام شدند:

تیم اول: مشاوره آنلاین (جوونه)

تیم دوم: اشتراکی

تیم سوم: چت بات

تیم چهارم: دیزاین یور دریم

تیم پنجم: رزرو پارکینگ

تیم ششم: کپی‌ تریدینگ

تیم هفتم: یوتی‌تاک

تیم هشتم: هوش‌یار

در پایان این رویداد، هشت تیم برتر مورد تقدیر قرار گرفتند و به اعضای این گروه‌ها جوایزی اعطا شد. ضمن اینکه سه تیم نخست این رویداد فرصت استقرار در مرکز نوآوری کسب‌وکار دانشکده مدیریت را به دست آوردند.

مرکز نوآوری دانشکده مدیریت با مشارکت سه معاونت پژوهش و فناوری، آموزش و تحصیلات تکمیلی، و دانشجویی و فرهنگی دومین دوره رویداد «نوآورشو» را با هدف مشارکت دانشجویان در شناسایی مشکلات دانشکده و حل آنها برگزار کرد.

نگاهی به  فرآیند رویداد نوآور شو

رویداد «نوآورشو» نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ با اعلام فراخوان عمومی آغاز به کار کرد و تا تاریخ شانزدهم خرداد ماه، ۲۰ تیم با ارایه ایده‌های اولیه برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کردند.

در  ادامه و در تاریخ بیستم خردادماه، سه کارگاه در حوزه‌های ارزیابی ایده، طراحی مدل کسب و کار و نحوه ارایه پیچ‌دک با هدف توانمندسازی تیم‌ها برگزار و سی‌و یکم خردادماه طرح نهایی تیم‌های شرکت‌کننده ارسال شد.

داوری مرحله اول طرح‌ها هفتم تیرماه توسط کمیته نوآوری و کارآفرینی دانشکده مدیریت صورت گرفت و هشت تیم برتر انتخاب و معرفی شدند.

آیین پایانی این رویداد نیز در تاریخ بیست و دوم تیرماه با داوری نهایی و انتخاب سه تیم برتر و اهدای جوایز به پایان رسید.

حامیان مادی و معنوی رویداد «نوآورشو» عبارت بودند از شرکت راچونه، شرکت تارا، شرکت اسپرینگر، پلتفرم نوآوید، مدرسه کسب‌وکار اسپرلوس، شرکت اینوتولز، بنیاد حامیان دانشگاه تهران و دفتر نوآوری حکمرانی دانشکده مدیریت که در پایان مراسم از آن‌ها نیز تقدیر شد.

 

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

بازی بُرد

بازی بُرد

کتاب بازی بُرد یک راهنمای جامع برای توسعه استراتژی‌های موفقیت آمیز در تجارت و صنعت است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=11880