دوره «متفکر استراتژیک» شامل «کارگاه تفکر استراتژیک»، «کارگاه تدوین دورنما با استفاده از تکنیک زیمت» و «بردگیم تفکر استراتژیک» آبان ماه 1401 در شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) توسط گروه راچونه برگزار شد.
در دوره «متفکر استراتژیک» شاپرک چه گذشت؟
در این دوره 22 ساعته، دکتر محمد ابویی اردکان، استاد استراتژی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، به عنوان مدرس و راهنما، 8 ساعت کارگاه تفکر استراتژیک و ۶ ساعت کارگاه تدوین دورنمای سازمانی با استفاده از تکنیک زالتمن (ZMET) را برای مدیران شرکت شاپرک برگزار کرد.
ضمن اینکه در این دوره، دو بازی بردگیم تفکر استراتژیک در مجموع به مدت 8 ساعت برای 18 نفر از مدیران و معاونان شرکت شاپرک اجرا شد.
دکتر وحید محمدی، مدیر بازاریابی و فروش و ارشیا خوشحال، کارشناس طراحی بازی گروه راچونه، اجراکنندگان بازی سازمانی بردگیم بودند.
با بردگیم جذاب تینکا بیشتر آشنا شوید
درباره شرکت شاپرک چه میدانید؟
شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) با هدف کنترل و نظارت، سیاستگذاری و پایش، تحلیل و برنامهریزی، رصدگری و آیندهپژوهی، توسعه زیرساختهای فنی، حقوقی، قانونی، نظارتی و انسانی شبکه پرداخت الکترونیک کشور و همچنین مدیریت بازار و رانتزدایی از آن به عنوان بازوی بانک مرکزی در دهم دی ماه سال 1390 تشکیل شد.
فعالیتهای شاپرک با اتصال سوئیچ شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت، معطوف به ایجاد زیرساخت لازم برای انجام این مأموریت مهم شد.
شرکت شاپرک پس از یک دهه فعالیت نقشی محوری در حوزه پرداخت الکترونیک کشور ایفا میکند.