سبد خرید 0

وبلاگ

دکتر ابویی کارگاه دوره آموزشی بازی‌وارسازی‌ شده پنا

4 هزار نفر ساعت دوره آموزشی بازی‌وارسازی‌ شده در «مپنا» برگزار شد

اساتید و کارشناسان گروه راچونه، 4096 نفر-ساعت آموزش را در قالب یک دوره آموزشی بازی‌وارسازی‌ شده در کارگاه‌های مختلف برای مدیران عالی و میانی شرکت مهندسی «مپنا» برگزار کردند. این کارگاه‌ها با تمرکز بر طراحی تجربه یادگیری، یادگیری حین عمل و بازی‌وارسازی مسائل سازمانی، برپا شد.

در این راستا آموزش‌ها در دو بسته آموزشی که شامل «دوره تفکر استراتژیک» و «دوره حل مسئله و تصمیم‌گیری» است به بیش از 150 نفر از مدیران عالی شرکت‌‍‌های زیرمجموعه گروه مپنا ارائه شد.

دوره آموزشی بازی‌وارسازی‌ شده برای مدیران گروه مپنا

دوره آموزشی مپنا

از میان 8 کارگاه متفاوت برگزار شده در این دو دوره آموزشی بازی‌وارسازی‌ شده، پنج کارگاه «متفکر سیستمی»، «متفکر استراتژیک»، «تدوین دورنما با تکنیک زالتمن»، «تکنیک‌های تفکر استراتژیک» و «بردگیم استراتژی شهریار شهر آکنیت» در زیرمجموعه‌ دوره «تفکر استراتژیک» و همچنین «اسپرینت گیمیفای‌شده حل مسئله»، کارگاه «مهارت تصمیم‌گیری در عمل» و «اتاق فرار تفکر خلاق» در زیرمجموعه دوره «حل مسئله و تصمیم‌گیری» قرار داشت.

 

اساتید حاضر در دوره آموزشی بازی‌وارسازی‌ شده مپنا

دکتر محمد ابویی اردکان، دکتر ایوب محمدیان، دکتر نیما مختارزاده و دکتر وحید محمدی از گروه راچونه اساتید این دوره آموزشی بازی‌وارسازی‌ شده را تشکیل دادند.

ضمن اینکه فروغ داوری، فاطمه کرمیان، عاطفه اسکندریان، ارشیا خوشحال و روزبه امیری به عنوان تیم اجرایی تینکا در کنار اساتید حضور داشتند.

از جمله شرکت‌های زیرمجموعه مپنا که در این دوره‌ها شرکت کردند می‌توان به مشاوران انرژی، سپاهان اصفهان، احداث و توسعه ریلی مپنا، حفاری مپنا، لوکوموتیو، نیرپارس، پارس، مکو، توگا، پرتو، توسعه 1، توسعه 3، موننکو، مپنا بویلر، البرز توربین، موادکاران، O&M، حفاری مپنا، مشاوران انرژی، موننکو اشاره کرد.

 

مهمترین ویژگی‌های کارگاه‌های گروه راچونه

گروه پژوهشی راچونه در سه حوزه پژوهش، مشاوره و آموزش با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌های سازمانی را به سبکی نوین ارائه می‌دهد. یکی از برنامه‌های راچونه آموزش مدل تفکر شش‌گانه در قالب برنامه جامع تفکر تینکا، به مدیران سازمان‌ها است.

در این راستا طی دوره برگزار شده برای مدیران شرکت‌های زیرمجموعه مپنا، از این بسته شش‌گانه تفکر دو بسته تفکر ارائه شد و نتیجه آن رضایت بالای شرکت‌کنندگان و کارفرما از سیستم نوین آموزشی ارائه شده توسط راچونه بود.

از ویژگی‌های این دوره می‌توان به مشارکت و همکاری فعال شرکت‌کنندگان در کارگاه و استفاده از رویکرد آموزش گیمیفای‌شده اشاره کرد.

این سیستم نوین آموزشی زمینه‌ساز ایجاد فضایی مشارکتی، رقابتی و پویا بین شرکت‌کنندگان بود و یادگیری حین عمل و سطح رضایت بسیار بالای شرکت‌کنندگان را در پی داشت.

با اعضای خانواده راچونه آشنا شوید

درباره مپنا چه می‌دانید؟

گروه مپنا (مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) مجموعه‌ای صنعتى است مشتمل بر شرکت گروه مپنا به عنوان شرکت مادر، به همراه شرکت‌هاى متعدد تخصصى تابعه و وابسته به آن که در زمینه مهندسى، احداث و توسعه نیروگاه‌های حرارتى، نیروگاه‌هاى انرژى تجدیدپذیر، تأسیسات تولید همزمان برق و حرارت، تأسیسات تولید همزمان برق و شیرین‌سازى آب، مهندسى، اجرا و توسعه پروژه‌های نفت وگاز در خشکى و دریا، مهندسى و احداث پروژه‌های حمل و نقل ریلی، خدمات تصویربرداری پزشکی، برقی‌سازی، ارائه خدمات بهره‌برداری، تعمیر و نگهدارى در صنایع مذکور و نیز سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه‌هاى یاد شده در چارچوب انواع روش‌های قراردادی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند.

این گروه در سال ۱۳۷۱ تحت نام مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (به‌اختصار مپنا) تأسیس شد و تاکنون، احداث بالغ بر ۸۵٪ درصد از ظرفیت نصب شده شبکه برق ایران را برعهده داشته ‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=12180