گروه علمی سیناپس و گروه پژوهشی راچونه با همکاری هم برگزار میکنند:
دوره جامع نقش علوم اعصاب و شناختی در مدیریت و کارآفرینی
زمان: اردیبهشت و خرداد 1403
شروع دوره: سه شنبه ۲۵ اردیبهشت
مدت دوره: 35 ساعت (آنلاین و حضوری)
(بخش تئوری به آنلاین با امکان مشاهده بازپخش جلسات)
دبیر علمی: دکتر محمد ابویی اردکان، دکترای تخصصی مدیریت، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
مخاطبین: مدیران سازمانها در سطوح میانی و عملیاتی، مدیران استارتاپها و شرکتهای دانش بنیان
با ارائه گواهی انگلیسی از گروه علمی سیناپس و گروه پژوهشی راچونه
ظرفیت محدود
– همراه با ۲۰ درصد تخفیف دانشجویی
کد تخفیف: synapsestu20
– ۳۵ درصد تخفیف ثبتنام گروهی
برای دریافت کد تخفیف ثبتنام گروهی به آیدی تلگرام Synapse_Admin1@ پیام دهید.
شما میتوانید برای ثبتنام در این رویداد به سایت سیناپس مراجعه بفرمایید:
ثبتنام در دوره از طریق وبسایت سیناپس
فهرست محتوا
برنامه زمانبندی و سرفصل مطالب دوره
بخش اول: کاربرد علوم اعصاب در کوچینگ، رهبری و کارآفرینی (14 ساعت)
- تعریف مدیریت، کوچینگ، رهبری و مقایسه آنها
- توسعه مهارت های کوچینگ و رهبری
- مزایای یادگیری کوچینگ و رهبری در ارتقاء روابط کاری و تحقق اهداف سازمانها
- مبانی علوم اعصاب
- کوچینگ و رهبری مبتنی بر علوم اعصاب
- کارآفرینی و توسعه مهارت های کارآفرینی
- کارآفرینی و توسعه فردی مبتنی بر علوم اعصاب و علوم رفتاری
- تفکر سیستمی
- تفکر تحلیلی
- تفکر انتقادی
اساتید
- دکتر احسان چیت ساز، دکترای مدیریت، عضو هیات علمی دانشگاه تهران (سه شنبه 25 اردیبهشت 1403، ساعت 15 الی 19)
- دکتر مهرداد عالی پور هریسی، دکترای کارآفرینی دانشگاه تهران، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، بنیانگذار گروه کارآفرینی Panter، کارآفرین برتر رسمی ملی (سه شنبه 25 اردیبهشت 1403، ساعت 19 الی 21)
- دکتر ایوب محمدیان، دکترای مدیریت، عضو هیات علمی دانشگاه تهران (یکشنبه 30 اردیبهشت 1403، ساعت 15 الی 17)
- دکتر جلیل حیدری، دکترای مدیریت، عضو هیات علمی دانشگاه تهران (یکشنبه 30 اردیبهشت 1403، ساعت 17 الی 19)
- دکتر حسین شیخ رضایی، دکترای فلسفه علم؛ عضو هیات علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران (یکشنبه 30 اردیبهشت 1403، ساعت 19 الی 21)
بخش دوم: کاربرد علوم اعصاب در برنامه ریزی استراتژیک (6 ساعت)
- مبانی استراتژی
- مبانی نوآوری
- اصول و مبانی تفکر استراتژیک
- استراتژی و نوآوری مبتنی بر علوم اعصاب
اساتید
- دکتر منصور شیرزاد، دﮐﺘﺮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﻓﺘﺎر ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ، داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان (سه شنبه 1 خرداد 1403، ساعت 15 الی 19)
- دکتر سروش قاضی نوری، دکترای مدیریت، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی (سه شنبه 1 خرداد 1403، ساعت 19 الی 21)
بخش سوم: کاربرد علوم اعصاب در طراحی، تبلیغات، برندینگ و بازاریابی ( 10 ساعت)
- مبانی بازاریابی و برندینگ
- نورومارکتینگ
- ابزارها و تکنیک های کاربردی نورومارکتینگ
- مبانی خلاقیت
- تفکر خلاق
- مبانی طراحی
- تفکر طراحی
اساتید
- دکتر محمدحسین مهریزدان، دکترای بازاریابی، مدرس دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در سازمان مدیریت صنعتی(یکشنبه 6 خرداد 1403، ساعت 15 الی 17)
- دکتر رزا هندی جانی، دکترای مدیریت، عضو هیات علمی دانشگاه تهران (یکشنبه 6 خرداد 1403، ساعت 13 الی 15)
- دکتر محمد ابویی اردکان، دکترای مدیریت، عضو هیات علمی دانشگاه تهران (سه شنبه 8 خرداد 1403، ساعت 13 الی 15)
- زهرا واحد، دکترای مدیریت، دانشگاه تهران (سه شنبه 8 خرداد 1403، ساعت 15 الی 19)
بخش چهارم: گیمیفیکیشن
- کاربرد گیمیفیکیشن در مدیریت و کارآفرینی به مدت 5 ساعت به صورت حضوری