سبد خرید 0

وبلاگ

نقش علوم اعصاب و شناختی در مدیریت و کارآفرینی

اختتامیه دوره جامع نقش علوم اعصاب و شناختی در مدیریت و کارآفرینی

دوره جامع نقش علوم اعصاب و شناختی در مدیریت و کارآفرینی روز پنجشنبه، 24 خرداد 1403 با اجرای چهار سانس بردگیم شهریار آکنیت به پایان رسید.

این کارگاه به صورت آنلاین و حضوری با همکاری گروه راچونه و گروه سیناپس برگزار شد.

مخاطبان این دوره مدیران سازمان‌ها در سطوح میانی و عملیاتی، مدیران استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان بودند و دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران مسئولیت دبیر علمی این دوره را بر عهده داشتند.

 

نگاهی به سرفصل‌های دوره

دوره جامع نقش علوم اعصاب و شناختی در مدیریت و کارآفرینی از سه‌شنبه، 25 اردیبهشت، آغاز شد و شامل 30 ساعت کارگاه آنلاین و 5 ساعت حضور در بردگیم شهریار آکنیت بود.

مهمترین موضوعاتی که در این کارگاه آموزش داده شد عبارتند از:

کاربرد علوم اعصاب در کوچینگ، رهبری و کارآفرینی

تعریف مدیریت، کوچینگ، رهبری و مقایسه آن‌ها

توسعه مهارت‌های کوچینگ و رهبری

مزایای یادگیری کوچینگ و رهبری در ارتقاء روابط کاری و تحقق اهداف سازمان‌ها

مبانی علوم اعصاب

کوچینگ و رهبری مبتنی بر علوم اعصاب

کارآفرینی و توسعه مهارت‌های کارآفرینی

کارآفرینی و توسعه فردی مبتنی بر علوم اعصاب و علوم رفتاری

تفکر سیستمی

تفکر تحلیلی

تفکر انتقادی

 

کاربرد علوم اعصاب در برنامه‌ریزی استراتژیک

مبانی استراتژی

مبانی نوآوری

اصول و مبانی تفکر استراتژیک

استراتژی و نوآوری مبتنی بر علوم اعصاب

 

کاربرد علوم اعصاب در طراحی، تبلیغات، برندینگ و بازاریابی

بازاریابی و برندینگ

نورومارکتینگ

ابزارها و تکنیک های کاربردی نورومارکتینگ

مبانی خلاقیت

تفکر خلاق

مبانی طراحی

تفکر طراحی

 

گیمیفیکیشن

  • کاربرد گیمیفیکیشن در مدیریت و کارآفرینی. شرکت‌کنندگان دوره در این بخش، با شرکت در بردگیم شهریار آکنیت گروه راچونه که برای یادگیری و تقویت مهارت‌های تفکر استراتژیک افراد طراحی شده، استراتژی را در عمل تمرین کردند و با کاربرد گیمیفیکیشن آشنا شدند.

 

اساتید دوره

  • دکتر محمد ابویی اردکان (دکترای مدیریت، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)
  • دکتر احسان چیت ساز (دکترای مدیریت)
  • دکتر مهرداد عالی پور هریسی
  • دکتر ایوب محمدیان (دکترای مدیریت)
  • دکتر جلیل حیدری (دکترای مدیریت)
  • دکتر حسین شیخ رضایی (دکترای فلسفه علم)
  • دکتر منصور شیرزاد (دﮐﺘﺮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﻓﺘﺎر ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ)
  • دکتر سروش قاضی نوری(دکترای مدیریت، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی)
  • دکتر محمدحسین مهریزدان (دکترای بازاریابی)
  • دکتر رزا هندی جانی (دکترای مدیریت، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)
  • زهرا واحد (دانشجوی مقطع دکترای مدیریت دانشگاه تهران)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

استراتژی 5p مینتزبرگ

هنری مینتزبرگ اغلب با مدل 5p  شناخته می‌شود؛ مدلی که شامل پنج رویکرد متفاوت برای تدوین استراتژی است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=17301