سبد خرید 0

وبلاگ

اتاق فرار فردی آبان

اتاق فرار تفکر خلاق آبان ماه با چاشنی سرعت و هیجان

«اتاق فرار تفکر خلاق تینکآ» روز سه‌شنبه نهم آبان با حضور هفت شرکت‌کننده برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این اتاق فرار با کار گروهی و به کاربستن تکنیک‌های تفکر خلاق، توانستند یکی از بهترین رکوردها را در حل معماها و اتمام ماموریت‌ها به ثبت برسانند.

کار گروهی و خلاقیت بالا سبب شد، برخلاف دوره‌های قبل، راز برخی از معماها به سرعت توسط این هفت شرکت‌کننده‌ کشف شود که نتیجه آن ثبت زمان بسیار خوب برای این گروه، در جدول رقابت اتاق فرار تینکآ شد.

روزبه امیری و المیرا صابرنعیمی، به عنوان منتور و مستر از گروه راچونه، همراه شرکت‌کنندگان این بازی بودند.

اتاق فرار فردی آبان

بیشتر بخوانید: اتاق فرار سازمانی؛ از کشف اسرار پنهان تا تقویت مهارت‌های تفکر

داستان اتاق فرار تینکآ

در اتاق فرار تفکر خلاق تینکآ شما و چند متفکر بزرگ تاریخ به مدت چهار ساعت، در گوشه‌ای از یک ماجرای مهیب و اسرارآمیز در یک شهر بی‌زمان و بی‌مکان به اسم آکنیت، گیر افتاده‌اید و باید در زمان کوتاهی کلید در خروج را پیدا کنید!

شما با مأموریتی بزرگ و پرخطر روبه‌رو هستید. تنها افرادی قادر به فرار از این اتاق هستند که بتوانند معماهای موجود در اتاق خلافکاران را به کمک تکنیک‌های تفکرهای شش‌گانه تینکآ رمزگشایی کنند. برای مأموریت آماده‌اید؟

اتاق فرار تینکآ فقط برای سرگرمی طراحی نشده است. شما با شرکت در این بازی، علاوه بر اینکه ساعاتی پر از هیجان را تجربه می‌کنید، تکنیک‌های تفکر خلاق را نیز یاد می‌گیرید.

شما در این بازی گروهی با ماموریت‌هایی روبه‌رو می‌شوید که برای حل آن‌‌ها راهی جز به کار بستن تکنیک‌های تفکر خلاق ندارید، بنابراین این بازی، فرصت مغتنمی برای تمرین عملی تکنیک‌های تفکر خلاق محسوب می‌شود.

در این بازی مهارت‌های تفکر خلاق، کار گروهی، مدیریت ابهام، مدیریت بحران و مدیریت زمان تقویت می‌شود.

برای آشنایی کامل با تفکر خلاق و مبانی و تکنیک‌های آن از شما دعوت می‌کنیم دوره آفلاین تفکر خلاق تینکآ را که شامل 120 دقیقه ویدیوی آموزشی است تهیه بفرمایید.

دوره آفلاین تفکر خلاق

اتاق فرار فردی آبان

چرا اتاق فرار سازمانی تینکآ را انتخاب کنیم؟

در این بازی سازمانی با آموزش موثر مهارت‌های تفکر، به دنبال خلق و توسعه سازمان‌هایی متفکر هستیم؛ مهارت‌هایی که معتقدیم برای نهادینه شدن آن‌ها باید به صورت عملی در حل مسئله به کار گرفته شوند.

این محصول با شبیه‌سازی فضای حل‌مسئله در محیطی مهیج، ابزاری برای تیم‌سازی در سازمان‌های حرفه‌ای به حساب می‌آید.

ضمن اینکه در این بازی مهارت‌های تیمی و فردی شرکت‌کنندگان به چالش کشیده می‌شود.

گروه راچونه تاکنون اتاق فرار سازمانی تینکآ که یکی از محصولات نوآورانه گروه پژوهشی راچونه به شمار می‌آید را برای نهادها و سازمان‌های متعددی از جمله شرکت‌های مختلف زیرمجموعه مپنا، بانک سپه، شرکت ماشین‌سازی ویژه، بانک اقتصاد نوین، داروساز واریان فارمد و مدرسه مشاوره ویرا اجرا کرده است.

اتاق فرار فردی آبان

چطور در اتاق فرار تینکآ شرکت کنم؟

بازی اتاق فرار تینکآ به صورت سازمانی و فردی قابل اجراست.

اگر اهل هیجان و یادگیری هستید، می‌توانید به صورت فردی یا به همراه دوستانتان در این بازی ثبت‌نام کنید. (♥گروه راچونه برای افرادی که به صورت گروهی در این بازی شرکت می‌کنند شرایط ویژه‌ای در نظر می‌گیرد.💡)

اتاق فرار فردی تینکآ در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، خیابان استاد محمدامین قانعی راد برگزار می‌شود.

شما می‌توانید این بازی را در سازمان خود نیز اجرا کنید. معماری اتاق فرار سازمانی تینکآ به صورت اختصاصی برای هر سازمان طراحی می‌شود تا تجربه‌ای جذاب و استثنایی در ذهن شرکت‌کنندگان ماندگار شود.

برای حضور در این بازی، کافیست با شماره‌های زیر تماس بگیرید؛ این فرصت جذاب را از دست ندهید.

02186093406

09368030201

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=16653