سبد خرید 0

وبلاگ

عکس خبر فروش آفلاین تفکر

تفکر را هدیه بده | پیشنهاد نوروزی تینکآ برای شما که در جستجوی تفکرید

روزهای پایانی سال فرصت بسیار مناسبی است تا تفکر را به خود و اعضای تیمتان هدیه دهید.

 

پیشنهاد گروه راچونه به شما، تهیه ویدیوهای آموزش مجازی تفکر تینکآ برای نزدیکان یا اعضای سازمانتان به عنوان هدیه سال نو است.

 

گروه راچونه در ویدیوهایی آموزشی تینکآ در حوزه مدیریت و کسب‌وکار، ۶ نوع تفکر تحلیلی، انتقادی، خلاقانه، سیستمی، طراحی و استراتژیک را با استفاده از ابزارهای مختلف و در سطوح مختلف به مدیران، سازمان‌‌ها و افراد آموزش می‌دهد.

 

چرا دوره‌های آموزش مجازی تفکر تینکآ؟

در عصر حاضر رهبرانی توانایی حل مسئله و تصمیم‌گیری در شرایط پیچیده و غیر قابل پیش‌بینی را دارند که به مجموعه‌ای از شایستگی‌های آمادگی شناختی دست یافته‌ باشند.

آمادگی شناختی یعنی آمادگی ذهن که مهارت، دانش، توانمندی، انگیزه و تمایل فردی را در برمی‌گیرد و همه افراد برای ایجاد و حفظ عملکرد شایسته در زندگی فردی و سازمانی به آن نیاز دارند.

سازمان‌هایی موفق عمل می‌کنند که نه تنها به تقویت مهارت‌های مدیران و رهبران خود اهمیت می‌دهند، بلکه رشد و توسعه فردی تک تک اعضای سازمان نیز برای آن‌ها ارزشمند است؛ شما چقدر برای تقویت مهارت‌های تفکر در خود و همکارانتان سرمایه‌گذاری می‌کنید؟

ما در تینکآ با آموزش 6 گونه مختلف تفکر، به شما و اعضای سازمانتان می‌آموزیم تفکر را به فعالیتی آگاهانه و نظام‌مند تبدیل کنند.

برای این منظور، نیاز است شما با انواع تفکر آشنا باشید تا بتوانید از آن‌ها در موقعیت‌های مناسب، بیشترین بهره را ببرید.

اگر به عنوان مدیر یک سازمان، می‌خواهید در سال جدید، بهره‌وری و خلاقیت را در سازمان خود تقویت کنید، دوره‌های آموزشی تفکر را به اعضای سازمانتان هدیه بدهید. این هدیه، باعث ارتقای مهارت‌های تفکر و توسعه فردی تمامی همکارانتان می‌شود و در نهایت این سازمان شماست که در سطحی بالاتر، به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به اهدافی که مد نظر شماست نزدیک‌تر می‌شود؛ این یعنی همه شما در این فرایند برنده نهایی خواهید بود.

ما خود را در قبال رشد و توسعه جامعه خود مسئول می‌دانیم و تا پایان سال 1401 فرصتی فراهم آورده‌ایم تا همه افراد و گروه‌ها با شرایطی ویژه بتوانند ویدیوهای آفلاین را در دو سطح سازمانی و فردی با پیشنهادهای ویژه نوروزی تهیه کنند. با ما درباره تفکر، فکر کنید!

 

در دوره‌های مجازی آموزش تینکآ چه می‌آموزیم؟

این ویدیوها در دو بخش توضیحات استاد و آموزش تکنیک‌ها، مفاهیم و مبانی در دسترس شما قرار می‌گیرند و از بهترین اساتید دانشگاه در هر حوزه برای تدریس بهره گرفته شده است. شما می‌توانید با رفتن به بخش دوره‌های مجازی سایت راچونه و انتخاب هر یک از دوره‌ها، با موضوعات کلی و سرفصل‌های آن آشنا شوید.

 

دوره‌های مجازی آموزش تینکآ

نام دوره

نام استاد

مدرک تحصیلی استاد

مدت زمان دوره

تفکر استراتژیک

 

دکتر سید سروش قاضی نوری نایینی دکترای مدیریت تولید و عملیات 120 دقیقه

تفکر سیستمی

 

دکتر ایوب محمدیان دکترای مدیریت سیستم‌ها 120 دقیقه

تفکر طراحی 

دکتر محمد ابویی اردکان

 

دکترای مدیریت سیستم‌ها 120 دقیقه

تفکر انتقادی

دکتر حسین شیخ رضایی دکترای فلسفه علم 120 دقیقه

تفکر خلاق

دکتر محمد ابویی اردکان دکترای مدیریت سیستم‌ها 120 دقیقه

تفکر تحلیلی

دکتر جلیل حیدری دهوئی دکترای صنایع 120 دقیقه

 

ویدیوهای آموزش مجازی تفکر تینکآ را چطور تهیه کنیم؟

شما از چند طریق می‌توانید ویدیوهای آموزش مجازی تفکر تینکآ را تهیه کنید. در این مسیر ما به عنوان مشاور نیز کنار شما هستیم. اگر اطلاعات بیشتری درباره هر دوره نیاز دارید یا می‌خواهید بدانید اعضای سازمان شما به تقویت کدام یک از این 6 نوع تفکر نیاز دارند با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما تا گام پایانی این مسیر در کنار شما خواهند بود.

پیشنهاد ما به شما تماس با گروه راچونه برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره است:

02186093406

شما می‌توانید در اینستاگرام به ما پیام دهید:

Rachoonegroup

یا در لینکدین با ما همراه باشید:

Rachoone

ضمن اینکه این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که به بخش دوره‌های مجازی در سایت راچونه مراجعه کنید و درخواست خود را در سایت به ثبت برسانید.

 

تینکآ چطور تشکیل شد؟

TeamWindows تفکر

تینکآ سال‌‌ها در ذهن ما وجود داشت و رشد می‌‌کرد اما سال ۱۴۰۰ مبدأ رسمی شروع تینکآ است. شاید در بدو کار، تیم تینکآ از افرادی با زمینه‌‌های علمی و تخصصی متفاوت تشکیل شده بود، اما به مرور فهمیدیم که در کنار هم خصوصیت‌‌های خارق‌العاده‌ای نشون می‌دیم.

همه ما به زبان مشترک تینکآیی با هم صحبت می‌‌کنیم. ما یاد گرفتیم برای اینکه بتونیم از چالش‌‌های مختلف مسیرمون عبور کنیم، انعطاف‌پذیری و کشسانی داشته باشیم اما هم‌زمان مصمم و سرسخت باقی بمونیم.

خلاقیت اولین انتخاب ما برای مواجهه با مشکلاته و وقتی شروع به ایده‌پردازی می‌‌کنیم، توقف‌ناپذیریم.

ما راه خودمون رو عاقبت در همین زمین پر فراز و نشیب به سبک خودمون خواهیم ساخت. ما اعتقاد داریم که بهترین جاده‌ها همینطور ساخته شدن. اگه کنجکاوی که این مسیر فوق‌العاده رو چطور می‌سازیم، همسفر ما باش.

تنیکآ یعنی دنیایی که در اون هر چیزی ممکنه و مرزی برای اندیشه وجود نداره. ما قصد داریم بی‌‌نهایت‌‌ها رو کشف و تجربه کنیم.

«معرفی اعضای خانواده راچونه»

 

با ویدیوهای آموزش مجازی تینکآ بیشتر آشنا شوید

شما می‌توانید بخش‌هایی از تمامی ویدیوهای آموزشی تینکآ را در سایت و صفحه آپارات راچونه ملاحظه بفرمایید. آنچه در ادامه می‌بینید بخشی از دوره تفکر طراحی و معرفی تکنیک «چی می‌شد اگه» (یکی از تکنیک‌های تفکر خلاق) است.

 

تاریخچه تفکر طراحی از دهه ۶۰ تا امروز

 

 

تکنیک چی می‌شد اگه؟!

 

از اینکه در کنار ما هستید بسیار خوشحالیم. مشتاقانه منتظر دریافت نظرات و پیشنهادهای شما هستیم. با ما در مسیر تفکر گام بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

کتاب مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک

کتاب مدیریت استراتژیک اثر فرد آر. دیوید یکی از کتاب‌های پرفروش و محبوب در حوزه مدیریت استراتژیک است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=15058