سبد خرید 0

وبلاگ

لیگ تفکر طراحی

آغاز لیگ تفکر طراحی؛ مسیری برای رقابت 20 تیم از هلدینگ مپنا

گروه راچونه، «لیگ تفکر طراحی» را برای مدیران گروه مپنا برگزار می‌کند. در این مسیر رقابتی جذاب و پر از یادگیری، نمایندگان 20 شرکت از مجموعه گروه مپنا در قالب تیم‌های 7 نفره با هم به رقابت می‌پردازند.

 

در لیگ تفکر طراحی مپنا چه می‌گذرد؟

در لیگ تفکر طراحی گروه مپنا، هر تیم در مدت زمان اختصاص یافته با استفاده از متدولوژی تفکر طراحی، روی چالش اختصاص‌یافته کار می‌کند و پروتوتایپ پیشنهادی توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. برنده لیگ بر مبنای امتیازات کسب شده در مسیر لیگ و همچنین امتیاز کسب شده پس از داوری پروژه‌ ارائه شده، مشخص می‌شود.

دکتر محمد ابویی اردکان، رئیس هیئت مدیره راچونه و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر زهرا واحد، هم‌بنیانگذار گروه پژوهشی راچونه و دانش آموخته دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران و دکتر حامد شیدائیان، دارای مدرک DBA تحول دیجیتال دانشگاه تهران، مدرسان دوره آموزشی تفکر طراحی هستند.

عطیه تمیزی و مژده علی نژاد نیز به عنوان همیار اسپرینت در کنار تیم مدرسان این دوره حضور خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید: تجربه بوت‌ کمپ تفکر طراحی تینکآ در 1401

لیگ تفکر طراحی؛ رویکردی نوین برای تمرین نوآوری و خلاقیت 

زهرا واحد، مدرس این دوره آموزشی، تفکر طراحی را یک رویکرد انسان محور برای حل مسائل پیچیده دانست و گفت: تفکر طراحی شامل درک نیازهای کاربر، تولید ایده‌های خلاقانه، نمونه‌سازی و آزمایش راه‌حل‌ها و تکرار برای بهبود آنها می‌شود. رویکرد تفکر طراحی را می‌توان یکی از قوی‌ترین رویکردهای پشتیبان خلاقیت و نوآوری در سازمان دانست.

وی درباره هدف اصلی برگزاری دوره تفکر طراحی در قالب یک برنامه بلندمدت و به صورت لیگ گفت: لیگ تفکر طراحی مپنا با هدف ترویج و تمرین نوآوری و خلاقیت طراحی و راه‌اندازی شده و فرصتی است برای محک زدن مهارت حل مسئله مدیران شرکت‌های مختلف گروه مپنا.

مدرس تفکر طراحی درباره روندی که در این لیگ طی می‌شود چنین توضیح داد: در این لیگ، تیم‌های مختلف به نمایندگی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مپنا، در گام نخست این برنامه آموزشی، متدولوژی تفکر طراحی را فرا می‌گیرند. شرکت‌کنندگان در گام بعدی قادر خواهند بود با استفاده از دانش و مهارت کسب شده و با نظارت منتورها و مدرسان این دوره آموزشی، چالش اختصاص یافته به تیم خود را حل کرده و به هیئت داوران ارائه ‌دهند.

لیگ تفکر طراحی از 10 تیر 1402 آغاز شده و فینال آن در 5 اسفند ماه 1402، همزمان با روز مهندس، برگزار خواهد شد.

 

لیگ تفکر طراحی

 

لیگ تفکر طراحی

 

لیگ تفکر طراحی

 

بیشتر بخوانید: 8 کتاب برای تسلط بر تفکر طراحی

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=16195