سبد خرید 0

وبلاگ

بردگیم تفکر استراتژیک

شهریار بعدی شهر آکنیت کیست؟ پاسخ این سوال را در بردگیم تفکر استراتژیک تینکآ خواهید یافت.

بالاخره بعد از تلاش شبانه‌روزی تیم پر انرژی تینکآ، آخرین مرحله تست بازی آموزشی بردگیم تفکر استراتژیک با حضور تیم علمی تفکر استراتژیک، دکتر سروش قاضی نوری و دکتر محمد ابویی اردکان، انجام شد و این بازی مهر تأیید گرفت. در این جلسه که در محل مرکز نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار شد، اعضای تیم تینکآ شامل فروغ داوری، مدیر محصول تینکآ؛ فاطمه کرمیان، عاطفه اسکندریان و ارشیا خوش‌حال، اعضای تیم طراحی تینکآ حضور داشتند.
بردگیم تفکر استراتژیک، یکی از مجموعه بازی‌های توسعه یافته در برنامه جامع یادگیری تفکر تینکآ است که هدف از آن تقویت مهارت تفکر استراتژیک و استفاده از تکنیک‌های اختصاصی آن است. این بازی گروهی که به صورت رقابتی برگزار می‌شود با حضور 6 الی 9 نفر قابل اجراست و تجربه‌ای متفاوت در آموزش تفکر استراتژیک را رقم می‌زند. رقابت‌کنندگان در این بازی تلاش می‌کنند تا با استفاده از تکنیک‌های تفکر استراتژیک تصمیمات هوشمندانه‌ای را بگیرند و ثابت کنند کاندیدای مناسبی برای سمت شهریار شهر آکنیت هستند. در انتهای بازی، شهریار جدید شهر آکنیت تعیین می‌شود.
آکنیت شهر برنامه جامع یادگیری تفکر تینکآ است. شهری که ساکنان آن متفکران بزرگ تاریخ هستند و برای عبور از آن باید انواع مختلف تفکر شامل تفکر خلاق، تفکر تحلیلی، تفکر انتقادی، تفکر سیستمی، تفکر طراحی و تفکر استراتژیک را تمرین کنید. بازی‌های مختلف تینکآ مانند اتاق فرار و برد گیم، در فضاهای مختلف شهر آکنیت اتفاق می افتد.
بردگیم تفکر استراتژیک به صورت مستقل و همچنین در کنار گارگاه تفکر استراتژیک قابل ارائه است. چنانچه به صورت فردی و یا سازمانی متقاضی شرکت در این برنامه آموزشی مبتنی بر بازی هستید، برای اطلاعات بیشتر به سایت راچونه مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 86093406 تماس بگیرید.
تینکآ، برنامه جامع یادگیری تفکر برای سازمان‌ها است که همراستا با مدل شایستگی سازمان‌ها و با توجه به نیازهای اساسی مدیران سطوح مختلف، به آموزش انواع مختلف تفکر، مهارت حل مسئله و تصمیم‌گیری می‌پردازد. خدمات نوین برنامه جامع تینکآ به صورت شخصی‌سازی شده متناسب با ماهیت کار و مسائل سازمان‌ها و شرکت‌‍‌های متقاضی قابل طراحی و اجراست. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به بخش تینکآ در سایت راچونه مراجعه کنید.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

نوپای ناب

نوپای ناب

کتاب نوپای ناب به بررسی فرهنگ سازمانی و توانمندسازی انسان‌ها در سازمان‌ها با رویکردی نوین می‌پردازد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://rachoone.ir/?p=9356