اولین جلسه هم‌اندیشی مدرسان تینکآ

اولین هم‌اندیشی مدرسان تینکآ در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. در این جلسه که با هدف تبادل نظر در خصوص اجرای برنامه جامع یادگیری تفکر تینکآ تشکیل شد، اعضای کمیته علمی تینکآ گرد هم آمدند.

اعضای کمیته علمی تینکآ عبارتند از: دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران؛ دکتر سروش قاضی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی؛ دکتر ایوب محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران؛ دکتر حسین شیخ رضایی، عضو هیئت علمی مؤسسه حکمت و فلسفه و دکتر جلیل حیدری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، فروغ داوری، مدیر محصول تینکآ و زهرا واحد، مدیرعامل راچونه. همچنین دکتر مهدی بهارلو، معاون پژوهشی راچونه مهمان این جلسه هم‌اندیشی بودند.

در این جلسه پس از ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژه تینکآ در شهرداری تهران، مدیر محصول تینکآ به معرفی خدمات فعلی پرداخت. اتاق فرار تفکر خلاق، برد گیم تفکر استراتژیک، بسته دانشی و کارگاه‌های حضوری شش نوع تفکر شامل تفکر خلاق، تفکر تحلیلی، تفکر انتقادی، تفکر سیستمی، تفکر طراحی و تفکر استراتژیک، اسپرینت حل مسئله، اسپرینت طراحی و کارگاه شش کلاه تفکر از جمله خدمات فعلی تینکآ است.

در ادامه برنامه‌های آتی تینکآ شامل گیم روم مجازی تینکآ، تینکآ مدرسه، تینکآ تی تایم، تئاتر شورایی تینکآ و تدکس تینکآ معرفی شدند. در پایان تبادل نظر در خصوص حوزه‌های فعالیت، گزینه‌های مشارکت و توسعه شبکه مدرسان و دستیاران تینکآ انجام شد.

 تینکآ، برنامه جامع یادگیری تفکر برای سازمان‌ها است که همراستا با مدل شایستگی سازمان‌ها و با توجه به نیازهای اساسی مدیران سطوح مختلف، به آموزش انواع مختلف تفکر، مهارت حل مسئله و تصمیم‌گیری می‌پردازد. خدمات نوین برنامه جامع تینکآ به صورت شخصی‌سازی شده متناسب با ماهیت کار و مسائل سازمان‌ها و شرکت‌‍‌های متقاضی قابل طراحی و اجراست. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به بخش تینکآ در سایت راچونه مراجعه کنید.

گالری تصاویر

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

پنج فرمان برای تفکر استراتژیک

5 فرمان برای تفکر استراتژیک

نویسندگان کتاب «5 فرمان برای تفکر استراتژیک» کوشیده‌اند به مدیران سازمان‌ها کمک کنند با نگاهی متفاوت به مدیریت استراتژیک، زوایای ناشناخته‌ کسب‌وکار را کشف کنند.

خلاقیت زیر اسلحه

خلاقیت زیر اسلحه

مقاله «خلاقیت زیر اسلحه» به بررسی این نکته می‌پردازد که آیا تفکر خلاق در اعضای یک سازمان در شرایط پر فشار تقویت می‌شود یا نه.