کارگاه تصمیم گیری ماسترفوده

ترسیم آینده شرکت ماسترفوده در کارگاه زالتمن راچونه

کارگاه نگاشت شناختی «زالتمن» با تدریس دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت مدیره دانشگاه تهران با هدف ترسیم آینده شرکت ماسترفوده 28 آذرماه سال 1400 برگزار شد.

مهندس محمد کریمی، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی ماسترفوده و برخی از مدیران ارشد این شرکت نیز در این کارگاه حضور داشتند.

در کارگاه نگاشت شناختی «زالتمن» یکی از تکنیک‌های تخصصی برای استخراج مدل‌های ذهنی با استفاده از استعاره‌ها به کار گرفته شد و در نهایت نگاشت شناختی دورنما به صورت گروهی برای شرکت ماسترفوده به دست آمد.

ضمن اینکه در این کارگاه گفت‌وگوهای سازنده‌ای در خصوص دورنمای مجموعه ماسترفوده صورت گرفت.

 

چگونه با تکنیک زالتمن، ذهن مشتری را بخوانیم؟

 

درباره شرکت ماسترفوده

شرکت صنایع غذایی ماسترفوده با هدف حضور قدرتمند در بازار صنایع غذایی تحت مالکیت گروه صنعتی گلرنگ در سال 1393 آغاز به کار کرده است.

این مجموعه دارای سایت‌های متعدد تولیدی است و تاکنون محصولات متنوعی از خانواده شیرینی، شکلات و پودریجات نظیر آدامس، پودرهای نوشیدنی گرم، پاستیل و کیک را با برندهای بایودنت، اکشن، رنکس، نیچردنت، دکتر بن، بینگو و بینگو پلاس تولید و روانه بازار کرده است و هم اکنون به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام صنعت غذا شناخته می‌‏‌شود.

درباره کارگاه زالتمن گروه راچونه

گروه راچونه در کارگاه زالتمن از تکنیک ZMETبا هدف استخراج مدل‌های ذهنی برای شرکت‌های مختلف بهره می‌گیرد که این تکنیک بر محور استعاره‌ها شکل  گرفته‌اند. استعاره‌ها فرایندهای شناختی و افكار مهم را بسیار بهتر از زبان لفظی و كلامی مشخص می‌كنند.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان در قالب دو یا سه گروه و با استفاده از تصاویری که در اختیار دارند تابلو ترسیم نگاشت شناختی را تکمیل و آینده مورد نظر خود را برای شرکت ترسیم می‌کنند.

 

برای آشنایی با کتاب «بازاریابی استعاره‌ای» اثر جرالد زالتمن اینجا را کلیک کنید.

این پست را منتشر کنید

پست‌های دیگر

پنج فرمان برای تفکر استراتژیک

5 فرمان برای تفکر استراتژیک

نویسندگان کتاب «5 فرمان برای تفکر استراتژیک» کوشیده‌اند به مدیران سازمان‌ها کمک کنند با نگاهی متفاوت به مدیریت استراتژیک، زوایای ناشناخته‌ کسب‌وکار را کشف کنند.

خلاقیت زیر اسلحه

خلاقیت زیر اسلحه

مقاله «خلاقیت زیر اسلحه» به بررسی این نکته می‌پردازد که آیا تفکر خلاق در اعضای یک سازمان در شرایط پر فشار تقویت می‌شود یا نه.