اتاق فرار مپنا

ماجراجویی مدیران شرکت مپنا در اتاق فرار راچونه

اتاق فرار که یکی از بازی‌های گروهی حل مسئله گروه راچونه به حساب می‌آید، روز پنجشنبه ششم مرداد ماه 1401 با حضور مدیران شرکت‌های تابعه «مپنا» در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راچونه، در این بازی گروهی، هفت مدیر از شرکت‌های تابعه مپنا حضور داشتند و طی سه ساعت، به کمک نشانه‌ها، اطلاعات و روابطی که کشف کردند، توانستند معماها و مسائل مطرح شده در داستان این بازی را موشکافی و آشکار کنند و در نهایت از اتاق فرار کنند.

این بازی در دسته بازی‌های آموزشی سازمانی و هیجانی قرار می‌گیرد و شرکت‌کنندگان به کمک تکنیک‌های خلاقیتی قادر به انجام مأموریت‌های محول شده در حین بازی خواهند بود.

بازی به نحوی طراحی شده است که مهارت مدیریت ابهام، مدیریت زمان، کار تیمی و حل مسئله در آن افزایش ‌یابد.

مهمترین اهداف اتاق فرار سازمانی تینکآ

اتاق فرار سازمانی تینکآ، محصول نوآورانه گروه پژوهشی مدیریت راهبردی و عملکرد راچونه با هدف خلق و توسعه سازمان‌های متفکر، طراحی شده است.

این محصول با شبیه‌سازی فضای حل مسئله، شرکت‌کنندگان را وارد داستانی ماجراجویانه می‌کند که در آن باید بتوانند مجموعه‌ای از معماهای مرتبط را با استفاده از سرنخ‌ها و تکنیک‌های تفکر حل کنند و در مدت زمان مشخصی از اتاق، فرار کنند.

به چالش کشیدن مهارت‌های تیمی و فردی افراد در اتاق فرار

اتاق فرار گرچه پدیده‌ای سرگرم‌کننده است اما ابزاری برای تمرین و تیم‌سازی شرکت‌ها و گروه‌های حرفه‌ای نیز خواهد بود چرا که در آن مهارت‌های تیمی و فردی افراد به چالش کشیده شده و ارزیابی می‌شود.

اتاق فرار تینکآ متناسب با سازمان و تیم شرکت‌کننده شخصی‌سازی می‌شود تا تجربه جذاب بازی برای شرکت‌کنندگان استثنایی و به‌یاماندنی باشد.

این پست را منتشر کنید

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

پست‌های دیگر